منو
فیلتر شهر انتخاب مکان فیلتر شهر
مکان را جهت فیلتر محصولات انتخاب کنید

شرایط و مقررات

شرایط و مقررات سایت فروشگاه آنالپ

به سایت فروشگاهی آنالپ خوش آمدید. این سایت متعلق به شرکت آنالپ است که در شهر ارومیه، استان آذربایجان غربی، ایران فعالیت می‌کند. این سایت به منظور ارائه خدمات فروش اینترنتی محصولات دیجیتال (لپتاپ و کالاهای مربوطه )به مشتریان طراحی شده است. با استفاده از این سایت، شما موافقت خود را با شرایط و مقررات زیر اعلام می‌کنید:

– شما باید برای ثبت‌نام و خرید از سایت، اطلاعات صحیح و کامل خود را وارد کنید. در صورت مشاهده هرگونه تقلب یا سوءاستفاده، حساب کاربری شما مسدود خواهد شد و مسئولیت هرگونه خسارت ناشی از آن بر عهده شماست.
– شما باید از رمز عبور منحصر به فرد و قوی برای حساب کاربری خود استفاده کنید و آن را محرمانه نگه دارید. در صورت فراموشی یا گم شدن رمز عبور، می‌توانید از طریق ایمیل یا شماره تلفن خود با ما تماس بگیرید و رمز عبور جدید دریافت کنید. ما هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال سرقت یا دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری شما نداریم.
– شما باید از محصولات خریداری شده از سایت به صورت قانونی و مطابق با هدف اصلی آنها استفاده کنید. ما هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال استفاده نادرست یا مخرب از محصولات نداریم.
– شما باید هزینه محصولات خریداری شده را به صورت آنلاین از طریق درگاه‌های پرداخت معتبر پرداخت کنید. ما از روش‌های پرداخت امن و مطمئن استفاده می‌کنیم و اطلاعات بانکی شما را رمزنگاری و محافظت می‌کنیم. در صورت بروز هرگونه مشکل یا اختلال در پرداخت، می‌توانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و مشکل خود را گزارش کنید.
– شما باید آدرس دقیق و کامل خود را برای ارسال محصولات وارد کنید. ما از پیک‌های معتبر و سریع برای ارسال محصولات استفاده می‌کنیم و سعی می‌کنیم در کمترین زمان ممکن محصولات را به دست شما برسانیم. در صورت بروز هرگونه تاخیر یا خسارت در ارسال محصولات، می‌توانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و مشکل خود را گزارش کنید.
– شما باید محصولات را در هنگام تحویل با دقت بررسی کنید و در صورت وجود هرگونه عیب یا نقص، آن را به ما اطلاع دهید. ما از کیفیت بالای محصولات خود اطمینان داریم و در صورت لزوم ضمانت بازگشت یا تعویض محصولات را ارائه می‌دهیم. شما می‌توانید در مدت 10 روز از تاریخ تحویل محصولات، درخواست بازگشت یا تعویض آنها را داشته باشید، به شرطی که محصولات در حالت اولیه خود باشند و از آنها استفاده نشده باشد.
– شما باید از حقوق مالکیت معنوی و فیزیکی ما بر روی محتوای سایت احترام بگذارید. شما نمی‌توانید بدون اجازه ما، محتوای سایت را کپی، تغییر، منتشر، فروش یا به هر شکل دیگری استفاده کنید. ما هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نقض حقوق مالکیت معنوی و فیزیکی ما توسط شما یا سایر اشخاص نداریم.
– ما می‌توانیم در هر زمان و بدون اطلاع قبلی، شرایط و مقررات سایت را تغییر یا به‌روزرسانی کنیم. شما باید به صورت دوره‌ای شرایط و مقررات سایت را مطالعه کنید و در صورت عدم موافقت با آنها، از استفاده از سایت خودداری کنید. استفاده از سایت پس از تغییر یا به‌روزرسانی شرایط و مقررات، به منزله پذیرش آنها توسط شما محسوب می‌شود.
– ما به حریم خصوصی شما احترام می‌گذاریم و اطلاعات شخصی شما را با رعایت قوانین و مقررات مربوطه، جمع‌آوری، ذخیره، پردازش و استفاده می‌کنیم.

کالا هایی که دیده ایید !
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
خرید لپتاپ استوک | خرید لوازم جانبی کامپیوتر
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
خرید لپتاپ استوک | خرید لوازم جانبی کامپیوتر